fantastiche reis!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alysia en Lianne - WaarBenJij.nu fantastiche reis!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alysia en Lianne - WaarBenJij.nu

fantastiche reis!!

Door: alysialianne

Blijf op de hoogte en volg Alysia en Lianne

05 Oktober 2011 | Australië, Sydney

heey mensen!!

na een reis van 32 uur zijn we eindelijk in ons hostel in Sydney, natuurlijk ging de reis niet helemaal zoals gepland ja daar heet je Lianne en Alysia voor.

dinsdag ochtend om 3 uur gingen we weg want we moesten 3 uur van te voren aanwezig zijn najaa dachten wij. de checkin ging pas 2 1/2 uur van te voren open dus moesten we wachten
in het vliegtuig naar Londen kregen we eten en drinken en Alysia kreeg het voor elkaar om de helft over haar broek heen te gooien.
vervolgens in Londen moesten we allemaal roltrappen op en af en ook nog met een metro en bus om bij de goede terminal te komen.
dan verwacht je een groot vliegtuig voor zo'n lange reis, maar helaas zaten wij in het midden van het midden tussen 2 hele grote mannen in die we moesten wakker maken om naar de wc te gaan.

aangekomen in Sydney kwam Lianne erachter dat ze geen buskaart had om naar het hostel te komen en doet haar telefoon het niet.
Alysia haar backpack bleek nog ergens rond te zwerven tussen schiphol en sydney dus die komt pas morgen aan.

al met al zijn we veilig in het hostel aangekomen en gaan we lekker slaap inhalen

tot de volgende keer!!!

xxx Lianne en Alysia

Kleine toevoeging:
We hebben nieuwe telefoonnummers waarop we eventueel bereikbaar zijn (Lianne gelijk, Alysia als haar tas met oplader aankomt), al is deze website tuurlijk het handigste ;)

Lianne: +61449512813
Alysia: +61449512812

Wij konden op Schiphol geen stoelnummer kiezen of veranderen helaas, hebben we uiteraard wel geprobeerd.. Vliegtuigeten was veel en soms te eten. Lianne had helaas geen keus en kreeg een salade met vis en inktvis (IEWL!) Eerste avond hadden we ook gelijk een gevaarlijke spin, in Lianne's bed!

xX Alysia en Lianne

• 05 Oktober 2011 - 11:54

Laura:

hee meiden,

haha dat is echt iets voor jullie om zo jullie reis te beginnen!
    Hopelijk is je backpack morgen weer in Sydney alys! En doet jou mobiel het weer snel lianne ;-)

Rust lekker uit en ben benieuwd naar jullie volgende verhaal :)

• 05 Oktober 2011 - 12:00

Lisa:

Haha nog maar net op weg en nu al veel avonturen beleefd zo te lezen :P Ben benieuwd naar jullie verdere verslagen!
    Geniet ervan!! xx

• 05 Oktober 2011 - 12:02

Angela:

Nou het zit jullie niet erg mee zeg! Succes en hopelijk verloopt de rest wel beter!

• 05 Oktober 2011 - 12:16

Wim:

Het belangrijkste is dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Die tas is er morgen wel.
    Slaap ze en geniet van Sydney

• 05 Oktober 2011 - 12:25

Jasmijn:

Hay!
    Wat onwijs leuk dat jullie al een bericht hebben geplaatst! Wel jammer van je tas Alys! Waren je dromen niet zomaar dromen, maar echt op waarheid berust :o
    Lustte jullie het vliegtuigvoedsel wel trouwens?
    Wel heel veel plezier! En hopelijk doet je telefoon het wel weer snel!
    xLiefs

• 05 Oktober 2011 - 12:33

Corinne:

Met een natte broek tussen de kerels, Alysia!!! wat zal je vader hiervan vinden?
    Je backpack komen ze, hoop ik, spoedig afleveren bij je hostel.
    Veel plezier en welterusten!!!
    Corinne

• 05 Oktober 2011 - 12:50

Annika:

He!

Jeetje wat zijn jullie snel met een berichtje online zetten! Leuk:) (Missen jullie ons nu al;))
    Ik begrijp nu wel waarom ik geen berichtje van Lianne terug kreeg;) Hopen dat die het snel doet en dat Alys der tas er snel is! Geniet lekker van jullie bedje en ik wacht op jullie volgende berichtje (en avonturen).

Liefs Annika

• 05 Oktober 2011 - 12:55

Wietske:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Je hebt dus al direct een goede reiservaring meegemaakt..nu op naar alle andere belevenissen en ervaringen.

• 05 Oktober 2011 - 13:01

Judith :

Gaaf hoor! Ondanks de kleine tegenslagen zijn jullie in ieder geval goed aangekomen. Ik zie dat het weer nog wel een beetje beter kan, jullie hebben niet voor niks al je zomerkleding meegenomen ;) Maargoed, de regenachtige dagen zijn natuurlijk een uitstekende gelegenheid om het 'I love Holland'-spel te spelen. Als die nog in de tas paste :P.

Veel plezier en hou ons op de hoogte!

Groetjes Judith

• 05 Oktober 2011 - 13:02

Emma:

Heee,
    Zo te zien gaat alles niet zoals het hoort haha, hoop net zoals de rest dat Alys haar tas snel er weer is!
    Al een beetje aan het genieten van het weer daar haha, hier word het langzaam weer koud maarja.
    Heeeel veel plezier!

• 05 Oktober 2011 - 13:03

Linda Bronius:

hoi ja dat gaat lekker maar gelukkig zijn jullie er en kom morgen je backpack en dan lekker vakantie houden en leuke dingen doen groetjes van oma en je moeder

• 05 Oktober 2011 - 14:40

Cyntia:

mooi dat jullie veilig zijn aangekomen!
    en alys, echt iets voor jou om je tas kwijt te zijn!
    gelukkig komt hij morgen aan!

heel veel plezier en slaap lekker (tussen al die beesten, hihi)

xxx

• 05 Oktober 2011 - 14:57

José:

Zo jullie hebben snel een bericht geplaatst!!!
    Fijn dat jullie er zijn!
    En nu op naar het mooie weer...

• 05 Oktober 2011 - 17:00

Mandy:

hey
    is natuurlijk echt weer een alysia actie van die tas.viel het mee die lange reis?
    Veeel plezier

• 05 Oktober 2011 - 17:07

Sterre:

egt iets voor alysia tssss maar veder wel leuk? -xxx- sterre

• 05 Oktober 2011 - 17:09

Fleur:

hahahahahahahahhaaha alysiaa! jij gooit nattuurlijk weer drinken om! haha en je koffer is ook al weg xd naja je bent er iedergeval! en heel veel plezier in de woestijn en doe je slaapzak wel ff goed dicht hoor! morgen eerste training zonder jou! :(

xxxx

• 05 Oktober 2011 - 17:12

Bep Roos:

fijn dat jullie er in ieder geval zijn
    geniet ervan en we kijken uit naar jullie verslag

• 05 Oktober 2011 - 17:13

Petra:

Heey Alys,Zo de lange reis zit erop zonder je tas maar die komt morgen ,hi,hi!gelukkig dat je nu op je bestemming bent en nu lekker slapen ,je zal wel moe zijn van de lange reis.wel leuk dat we je zo kunnen volgen.

• 05 Oktober 2011 - 17:16

De Pannenkoekenbakke:

Jammer dat je telefoon het niet doet Lianne. En de verdere pech. Hoop dat je wat aan slapen toekomt.

Veel plezier verder.

Gerard

• 05 Oktober 2011 - 17:17

Badou:

heeey alysia!

gelukkig dat de reis goed ging haha echt iets voor jou om je tas te vergeten hihi wel leuk dat we nu allemaal jou kunnen volgen en dat we allemaal berichtjes kunnen schrijven naar jouw en lianne weltrusten alvast en morgen de eerste training zonder jouw en ik zal de spagaat heel goed oefenen en dat gaat me ook zeker lukken! nou doeii! en ik schrijf nog allemaal krabbels terug hoor

xx badou

• 05 Oktober 2011 - 17:19

Anneke Koreneef:

hallo dames hadden jullie op schiphol niet om een raam plaats of het gang pad gevraagd terug wel doen hoor dan zit je veel beter slaap nu eerst maar lekker je roes uit en dan lekker gaan genieten tot het volgende verslag groetjes

• 05 Oktober 2011 - 17:30

Viënna:

heei alys, lekker handig dat je je tas kwwijt bent maar fijn dat je bent aangekomen veel plezier en slaap lekker liefs viënna

• 05 Oktober 2011 - 17:46

Lilian:

heee alysia mooi dat je bent aangekomen! ik mis jou nu al is het daarzo nog leuk? en is het warm hier niet :( veel plezier verder!

xxx

• 05 Oktober 2011 - 17:49

Nadine:

Hee meiden!!
    Mooi dat jullie goed zijn aangekomen in Australië.. Slaap lekker nog even en veel plezier!!
    Groetjes!

• 05 Oktober 2011 - 18:28

Marja:

nou ja schiet niet op al die dikke mensen maar nu genieten fijne maanden hou je site bij heb me aangemeld om email te ontvangen geniet ervan

• 05 Oktober 2011 - 18:37

Lisette:

Je kunt in Sydney op het vliegveld wel nog even klagen dat krijg je 100 dollar schadevergoeding, hadden wij ook, zeker de moeite waard. Zo te zien is het nog niet superheet, al blij met je spijkerbroek? Geniet van de stad!!

• 05 Oktober 2011 - 19:02

Petra D:

hoi Alysia en Lianne.

maak er wat van,
    1 tegenslag maar verder gaat het zeker lukken met jullie.
    heel veel plezier.

Groetjes

• 05 Oktober 2011 - 19:48

Alissa:

Zozo, jullie hebben wel weer geluk!
    Owja en lianne, nu jij weg bent is het waarschijnlijk geregeld met me school haha:)
    Morgen heb ik zo aanneem test ofzo en vrijdag intake, Is wel in Rotterdam.

Heel veel plezier nog en de Groetjes van ons allemaal hier!

Alissa, José , Henk en een lik van Paddy

• 06 Oktober 2011 - 01:20

Alysia En Lianne :

Bedankt voor je tip Lisette! Gaan we morgen op het vliegveld zeker proberen.

• 06 Oktober 2011 - 11:56

Linda Bronius:

hoi nu ik dit schrijf gaan jullie ongeveer naar bed zoveel verschil met hier als morgen je tas er is dan vliegen jullie toch alweer door naar de woestijn hoe heet de woestijn
    veel plezier tijdens de exursie
    groetjes linda

• 06 Oktober 2011 - 12:17

Karin:

Ohh Alys het lukt weer aardig allemaal heh :P Heb jij weer, de helft over je broek en je tas die nog aan moet komen :s Is die nu wel aangekomen? Nou meiden heeeeel veel plezier!
    Ik ben zeer benieuwd naar al jullie verhalen hier!

• 06 Oktober 2011 - 13:31

Tamara:

Leuke start van jullie reis haha.. Nou komt vast allemaal goed! Geniet ervan!

Groetjes!

• 06 Oktober 2011 - 14:34

Sterre M:

Hoi alys je moet wel snel fotos op jullie site zetten he nou veel plezier alys en lianne Xxx sterre

• 06 Oktober 2011 - 17:47

Nathalie:

De reis klinkt al als een heel avontuur! Het dit is slechts het begin! Ben benieuwd naar de rest!

Veeeeeeeeeel plezier! X

• 06 Oktober 2011 - 18:15

Bianca Verkaik:

Hey meiden, fijn dat jullie goed zijn aangekomen(nou ja goed) Al heel wat meegemaakt zeg. Lekker gaan genieten en ik kijk uit naar jullie verhalen.
    groetjes xx

• 06 Oktober 2011 - 20:46

Carola:

Hoi Lianne en Alysia gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Een reis van 32 uur HELLUP en dan voor Lianne nog inktvis getver....en een spin in je bed....nou het kan kan alleen maar beter worden ha ha ha dikke kus xxxx

• 06 Oktober 2011 - 21:13

Kelly:

zo jullie hebben snel een bericht:)
    inktvis en spinnen lkkr hoor
    veel plezier iig

• 07 Oktober 2011 - 12:22

Gerard:

@Carola: Beter worden? Weet je hoeveel enge beesten daar zijn? En daar zijn die beesten natuurlijk veel groter dan bij ons;-))

• 07 Oktober 2011 - 18:16

Cyntia En Fleur:

lekker die spinnen in je bed, hahah.
    hebben we het nog trainingen lang over gehad!

En de training was saai zonder jou! :(

xxxx fleur en cyntia !

• 07 Oktober 2011 - 18:20

Dorien:

Haha supergrappig, maar als er niet fout gaat, is het natuurlijk ook niet leuk! Echt superveel plezier daar! xxxx.

• 08 Oktober 2011 - 12:26

Lilian(L):

heey alysia ,
    ik miss je erg hoor en ik heb salto van de brug gedaan met samantha!!!!
    het was wel spanned !!!!!
    maar ik heb hem toch gedaan dus!!
    veelplezier veder in australië!!!

dikke knuffel : lilian(L)

• 08 Oktober 2011 - 15:16

Petra Vaarting:

Hey Alysia is een hele trip he...
    Maar hoop dat je snel je spulletjes heb en meiden geniet er lekker van!En ik ga je natuurlijk volgen op deze site!
    Staat Tasmanie eigenlijk nog op jullie planning?
    Groetjes Petra

• 08 Oktober 2011 - 18:04

Viënna:

heei alys heb eergister (donderedag) de arabier flikflak salto alleen gedaan het was wel eng maar ik heb het toch gedaan ;) is het leuk is Australië??
    groetjes viënna

• 09 Oktober 2011 - 10:34

Renee:

Hallo wereldreizigers,

Wat een verhaal zeg!
    En je bent er pas net. Zal nog wat worden :P
    Lianne zal wel gek zijn hoor dat ik je niet meer zie op de sportschool de komende tijd.
    Ik blijf jullie volgen!

Groetjes,

• 09 Oktober 2011 - 10:40

Ton En Sylvia Peters:

Hallo Alysia en Lianne,
    Hoe bevalt het in Australië? Gelukkig zijn jullie goed aangekomen ondanks de tegenslagen. We hopen dat je rugzak gauw aankomt zodat je al je spullen weer hebt.Het is bij jullie nu avond dus voor straks slaap lekker!!!!!!

Gr. Ton en Sylvia

• 09 Oktober 2011 - 17:20

Harry:

veel plezier daar bij mij wordt het wat kouder hier in rusland maarja ben over weekje of wat alweer terug voor effetjes grt

• 10 Oktober 2011 - 13:08

Erika:

Hoi Alysia en Lianne,
    Ben zelf net terug van vakantie en als eerste jullie site gelezen. De reis is lekker begonnen, maar dan kan het alleen maar beter en leuker worden. Geniet er lekker van en tot schrijfs.:-)

• 10 Oktober 2011 - 19:51

Peter :

hoi ,

Heb je je koffers al? Hoe gaat de reis?

En wil je nog verkering met mij? Of heb je daar al verkering gevonden?

Ik blijf je volgen.....

Groetjes Peet

• 10 Oktober 2011 - 20:06

Fleur:

scrijf je nog wat erop????
    of hebben jullie geen internet daarzo ?
    heb je ons mailtje gehad van mij en cynt? je moet je mail maar kijken!

xxxx

• 11 Oktober 2011 - 05:32

Wim:

Alysia en Lianne zijn nu bij Ayers Rock.
    Ze zitten in het binnenland van Australie. Ze hebben daar natuurlijk geen beschikking tot internet.
    Het is daar 34 graden en erg mooi.
    Zo gauw ze weer in de bewoonde wereld komen volgen er weer verhalen en zullen ze foto's plaatsen

• 13 Oktober 2011 - 15:16

Melissa Penning:

Wat een avonturen! En dan ben je nog maar net in Australië! Jeetje ;) Wel leuk hoor, klinkt als een hele onderneming. Veel plezier nog daar! Ik ga snel de rest even lezen.

• 15 Oktober 2011 - 10:05

Peter :

En wil je nog verkering met mij? groet peet en hoe gaat de reis wel heel leuk he

• 30 Oktober 2011 - 20:29

Frans Bentvelzen:

Hallo Alysia en Lianne

Jullie maken een geweldige reis lees ik
    geniet ervan hoor ! Wij hier in De Lier gaan november in, met rustig weer.
    Jullie zijn al weer 3 weken weg het gaat erg snel zeg !
    Afgelopen zaterdag de Rayon Delfland wedstrijden gehad. Linda ( Ma ) heeft met haar meiden weer leuke prijzen weggehaald.
    Ik lees met veel belangstelling jullie reisverslagen.

Groetjes Frans en Nel

• 29 December 2011 - 14:00

Petra:

Heey meiden,

Alvast een happy new year! wel heel byzonder om dit aan de andere kant van de wereld te vieren.Geniet er nog even van.

Tot in het nieuwe jaar!