officieel geboekt - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Alysia en Lianne - WaarBenJij.nu officieel geboekt - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Alysia en Lianne - WaarBenJij.nu

officieel geboekt

Door: alysialianne

Blijf op de hoogte en volg Alysia en Lianne

19 Juli 2011 | Nederland, De Lier

heey heey

vandaag hebben wij het ticket officieel geboekt.
na veel bellen en mailen is het ons gelukt.
we gaan op 4 oktober om 7.20 en komen dan die zelfde dag om 7.35 aan in Londen:D
dan stappen we over en op woensdag 5 oktober om 20.20 komen we aan in Sydney.

in Sydney hebben we 2 daagjes om onze jetlag uit te slapen dan vliegen we door naar alice springs om aan de outback reis te beginnen deze reis gaat langs de Olga's, Ayers Rock, vervolgens naar boven naar de Top End, Darwin Kakadu
daarna vliegen we naar Cairns om de oostkust af te reizen, veel zon, zee, feest, coktails en surfdudes staan op de planning!
daarna willen we naar Melbourne, Tasmanie en als laatste Sydney voor kerst en oud en nieuw

we eindigen ons avontuur in australie dus knallend, om vervolgens 5 dagen bangkok onveilig te maken en lekker te shoppen!!

dan zijn we 10 januari weer in Nederland

we hebben er allebei heel erg veel zin en kunnen haast niet wachten totdat we gaan

we zouden het leuk vinden als jullie onder onze berichtjes ook leuke reacties zet

foto's worden op onze webalbums gezet:
http://picasaweb.google.nl/lietjuh5
http://picasaweb.google.com/101215619126657653381

Groetjes Lianne en
Alysia

  • 19 Juli 2011 - 16:14

    Lianne:

    Klinkt goed :)

  • 19 Juli 2011 - 19:39

    Lisette:

    Zo dat is een goede route! Maar wel superveel in korte tijd. Ga nog even flink sparen want alles is er superduur en je wil wel genieten! Moet vast lukken, succes!

  • 19 Juli 2011 - 20:24

    Jasmijn:

    Hay!
    Echt onwijs gaaf dat het gelukt is! Wel jammer dat we jullie 4 maanden moeten missen, maar zolang jullie met mooie verhalen en allebei een surfdude thuiskomen, is het goed ;)
    Ik heb ook al aangemeld om een mail te ontvangen elke keer als jullie een reisverslag online zetten. Dus ben over een paar maandjes erg benieuwd naar jullie verhalen! :D
    xLiefs

  • 20 Juli 2011 - 06:19

    Lianne:

    is idd een beetje veel in maar 3 maandjes, we zullen dus het een en ander moeten overslaan, maar dat zien we wel, no worries mate ;)
    o jee, geen surfdudes mee naar huis betekent uit de groep gezet worden?
    ik ga werken! ;) xX

  • 20 Juli 2011 - 07:39

    Cyntia:

    Alvast heel veel plezier!

  • 09 Augustus 2011 - 17:05

    Karin:

    Ik ben zooooooo benieuwd naar je verhalen Alys!!

  • 24 Augustus 2011 - 10:32

    Mitchel:

    He eindelijk 3 maanden van me zusje af :D hahahah neejhoor zusie

  • 21 September 2011 - 15:05

    Marja:

    hoi alysia heel veel plezier geniet ervan volg je zeker groetjes marja

  • 26 September 2011 - 14:55

    Lisa :

    Ik ga jullie ook volgen hoor meiden! Ben erg benieuwd naar alle verhalen en foto's!! Nog heel eventjes genieten in Nederland en dan begint het grote avontuur :D

  • 27 September 2011 - 18:59

    Laura Hanemaaijer:

    Ha meiden,

    Veel plezier en succes alvast daar.. ik ga jullie volgen.. ben benieuwd! :D Gaaf hoor!

  • 27 September 2011 - 19:46

    Melissa:

    Hee! Ik denk, ik ga meteen even kijken op jullie website en het klinkt allemaal super leuk! Kan me voorstellen dat jullie er al helemaal zin in hebben.

    Ik ben zeker van plan om jullie verslagjes te lezen. :D

  • 30 September 2011 - 10:13

    Angela:

    Ben benieuwd naar de verslagen! Hebben jullie ook Skype aangemaakt?

  • 30 September 2011 - 19:17

    Luck Wubben:

    superrrr leuk dat allemaal goed geregel!ik wens jullie een goede reis veel plezier en ik zie jullie zeker 7-8jan in BKK,,thailand..
    liefs luck

  • 02 Oktober 2011 - 20:44

    Carola:

    Hey Lianne,
    Ik heb mijn emailadres toegevoegd hoor kan ik je verhalen lezen.
    ik wens jou en Alysia een hele goed reis en veel plezier xxxx

  • 03 Oktober 2011 - 21:26

    Mariska (Brederoo):

    Hey Lianne,

    Ik lees net dat jullie bijna weggaan.
    Nou heel veel plezier daar,maar dat zal vast wel lukken denk:-)

    groetjes Maris

  • 04 Oktober 2011 - 03:50

    Jose:

    Op weg naar je vliegtuig, nog anderhalf uur.... Veel plezier en geniet ervan!!!!
    xx jose

  • 04 Oktober 2011 - 17:41

    Jennifer John Kids:

    Fijne tijd samen daar in Australie
    en we houden kontakt met jullie
    via deze site
    Maak er een mooie tijd van

    groetjes john jennifer en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Lier

Verre reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2012

Toetjes en een kast vol kleding

13 Januari 2012

home sweet home!!

29 December 2011

Afscheid van het hostel leven!!

18 December 2011

Happy Christmas

29 November 2011

high waves, strong stream, surfboard and rain!
Alysia en Lianne

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 24400

Voorgaande reizen:

04 September 2011 - 04 Januari 2012

Verre reis

Landen bezocht: